نشست معاونین و مدیران پارک‌‌های علم و فناوری خراسان و دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

نشست معاونین و مدیران پارک‌‌های علم و فناوری خراسان و دانشگاه فردوسی مشهد روز شنبه 26 اسفندماه 1402 با حضور دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این نشست که با هدف توسعه و انسجام زیست‌بوم فناوری و نوآوری خراسان رضوی برگزار شد، رؤسا، معاونین و مدیران پارک‌های علم و فناوری خراسان و دانشگاه فردوسی مشهد به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در مسیر هم‌افزایی پرداختند.

دکتر میرزائی شهرابی، اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تیم جوان وی را مهم دانست و گفت: جوانگرانی در کنار استفاده از تجربه افراد پیشکسوت نشان داده است که می‌تواند اثرگذار باشد و حتما در ادامه مسیر انقلاب اسلامی نیز می‌توانیم افق بلندی را فتح کنیم.

وی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد حتما در خدمت پارک‌های علم و فناوری استان خواهد بود و باید مسیر تولید علم را به مصرف آن برسانیم و با احصاء درست نیازها تولید علم را در راستای نیازهای کشور رقم بزنیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان و رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در پایان تأکید کرد که هرسه مجموعه در قالب یک پیکره واحد حتما در افق پیش‌رو باید بیشتر همراه هم بوده تا مردم شهد شیرین فناوری و نوآوری را در سفره‌های خود احساس کنند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه