برگزاری بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه 9 کشور در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه 9 کشور با حضور بیش از 410 نفر از دانشجویان برتر دانشگاه‎های استان‎های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان در  22  رشته در روز های پنجشنبه 13 و روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 97 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

لازم به ذکر است ، در این دوره از المپیاد دانشجویی، از مشارکت دانشگاه‎های برتر منطقه در طرح سؤالات آزمون بهره گرفته شد. برای این منظور، فراخوان معرفی نمایندگان دانشگاه‎ها برای مشارکت در طراحی سوالات آزمون به دانشگاه‎های بجنورد، سبزوار، صنعتی شاهرود، سمنان و بیرجند در نیمه بهمن ماه ارسال شد. در دهه دوم فروردین ماه پس از دو ماه پیگیری و کار مداوم سوالات جمع آوری گردید.

به منظور اقامت شرکت کنندگانِ دانشگاه‎های خارج از شهر مشهد، برای حدود 250 نفر 2 هتل (یکی برای اقامت دانشجویان دختر و دیگری برای دانشجویان پسر) توسط عوامل اجرایی المپیاد رزرو شده است. فرآیند پذیرش مهمانان در هتل روز قبل از آزمون انجام می‎شود و اقامت آنان تا بعد از برگزاری آزمون به طول می‎انجامد. همچنین برنامه‎ریزی برای برگزاری جلسه هماهنگی با سرپرستان تیم‎های دانشجویی جهت اجرای هر چه بهتر آزمون انجام شده است. تمامی دانشجویان شرکت کننده در المپیاد در غروب پنجشنبه 13 اردیبهشت به زیارت حرم امام رضا(ع) خواهند رفت و پس از آن در ضیافت شام، مهمان رییس دانشگاه فردوسی مشهد خواهند بود.

بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه 9 کشور در روز های پنجشنبه صبح و عصر همچنین در روز جمعه صبح در دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

azmun_97_2

azmun_97_3

azmun_97_4

گزارش تصویری برگزاری المپیاد علمی دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد - کلیک کنید

بازدید معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد از بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور – کلیک کنید

 بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در دانشگاه فردوسی مشهد در نوبت عصر روز پنجشنبه 13 اردیبهشت – کلیک کنید

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه